Midnight sun

Min discokula is back. All misstänka behöver inte känna sig skyldiga längre. Jag har hittat tjyven. Den där nedrans Ikea byrån. I knew it. Jag har ju dragit på den där himla byrån fram och tillbaka. Så gör Josse lika dant när Elina säger till henne. Tror ni inte att den ligger där då eller? Det är någon som driver med mig, någon som vill mig något ont! Aja. Den är tillbaka och byrån ska få sig en rejäl utskällning ikväll!
Tjejorna har åkt nu. Malin och jag fick göra iq test. Jag var tredje smartast i rummet. Fast då hade jag två stycken smartare som satt och prata runt mig samtidigt. Måste nog göra det själv någon gång. Kollat på twilight också. Lika bra som vanligt :) Om jag läser ut boken i natt ska jag börja på Midnight sun imorgon. Det är den första fast ur Edward perspektiv eller vad man säger. På engelska dessutom. Har laddat ner den på PDF så jag kan läsa den även när jag inte har någon internet. :) Funderar på att skriva ut den också eftersom att de är så jobbigt att sitta vid datorn också läsa. What a problem. På söndag ska jag iaf köpa fjärde och sista boken. Åh jag är galen. En riktig boknörd när jag väl hittar något som jag gillar. Hm. Nu ska jag se på big brother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0