Fuckingtandställning

ÅÅH min tandställning har gått sönder igen. På två ställen dessutom. Ena framtanden och tanden bredvid den. Eftersom jag är i Götet nästa vecka får jag den inte laga det förrän nästa måndag. Fast vi ska ju bara vara i Göteborg måndag-onsdag. Jag fick veta förut att vi ska iväg på torsdag på något hemligt. ÅH de ända jag fick veta var att dom skulle fiska och så ska vi sova i tält. Hittade ett papper dock inne i datarummet om någon flottfärd så jag tror att de är de men mamma blåneka :P Vi får väl se vem som har rätt sen. Jag får väl sitta och titta på molnen om jag dör av uttråkning.
Att jag har fått en stor toblerone från tyskland gör ju inte att tandställning blir bättre heller. Väntar bara på att den ska gå sönder ännu mer men nu har jag ju iallafall än tid att laga allt på. Laddar till och med min mini kamera. Tänkte nog kanske ta med mig den istället för den stora. Inte använt den sen jag köpte den andra. Blir tidig kväll ikväll. Klockan kvart i sju eller kvart i åtta ska jag vara i Hällestad |-) Kul..
Nu ska jag hitt på något. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0