Efterlysning

Härmed lämnar jag ut en efterlysning.

Namn; Herr Kula
Ålder; 5
Signalement; Glittrar vid solljus

En utav mina disco kulor har försvunnit. Igår var de tre och idag är de två. Jag har krypit runt på golvet. Letat i varenda vrå utan resultat. Tittat utanför och i garderober. Alla som har varit i mitt rum de senaste 24 timmarna är misstänkta. Vara sig de vill eller inte. Jag misstänker också alla sorters djur. Det var efter det hemska korsdraget imorse som jag var spårlöst försvunnen. En olycka på fönsterbrädet och jag misstänker starkt alla fåglar som flaxar utanför mitt fönster. Min rullgardin flygit fram och tillbaka i den förskräckliga stormen. Har ni sett något? Kontakta mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0