Blueberryandrasberrypie

Blev en joggingtur med frugan under kvällen. Japp ni hörde rätt. Vi sprang halva ekorrvägen men det räckte gott och väl. Vi hann ju till Ica med en kvarts marginal innan dem stängde och det var det som var själva grejen. Köpte lite vindruvor och gick hem till henne och såg Huset vid sjön som gick på trean. Den var konstig och jag fattade ingenting så ska kolla vad den egentligen handlar om innan jag går och lägger mig.
Lagade mat förut, min super proffsiga köttfärssås. Blev tvungen att berätta de för jag har kommit på varför mina händer luktade så illa, det är ju lök. Inte konstigt att de kliade ännu mer i ögonen när jag hade gnidit lite med dom i ögonen.

På onsdag kväll kommer vi hem från stugan typ är det bestämt nu. Ska köpa med mig Så  länge vi båda andas. Så ska jag läsa den alltså. Jag ska plocka blåbär och göra blåbärspaj. Jag ska gå en runda längst vattnet med kameran och ha det allmänt mysigt nu och riktigt slappna av innan skolan börjar snart igen. Det går fortare än man tror. Blir bara pappa och jag som åker ut.
Har för mig att vi har hallon också i trädgården så då blir det de i pajen också. MUUUMS. :) Bara för att berätta liksom..

Sedan när jag kommer hem till mamma i helgen så ska jag få något av henne från tyskland :D Mouhaha

Ha det bra och sakna mig inte för mycket :)


Kommentarer
Postat av: Frugan

hoppas ingen såg vår joggingtur även fast vi hade sjukt snygg hållning och allt så såg det nog konstigt ut med skorna : P ooo jag kommer saknar dej så mycket när ja åker till bilgarien utan dej älsklign ;):D

2009-07-27 @ 11:46:43
URL: http://sofiarandleff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0