Alittlebitblonder

ÅÅÅH min bok <3<3<3 De låter som en kärleksförkarling, men lugn bara lugn älskling. Du vet att du betyder mer än en beroende framkallande bok serie! Jag har 100 sidor kvar sedan är jag slut. Finito. Om jag inte ska läsa Om jag kunde drömma ur Edwards perspektiv. Jag blir nästan tvungen. omg.
Min blåbärspaj blev klar tillsist. Jag trodde aldrig att min bunke skull komma upp i en halv lite blåbär och några hallon. Kändes som en evighet! Men den blev god iallafall, super god! Och det är de som är huvudsaken. Idag var vi en sväng i S:a Anna och köpte glass innan vi åkte in till stan en sväng. Lämna plånboken i bilen så de inte skulle bli någon dyr historia. Kom hem med ett capo för mycket mer pengar än jag väntade mig att de skulle kosta. Men farsan langa snabbt upp plånboken så de var nemas problemas. Thank you daddy. Blev ett schampoo och balsam också men hur intressant är det på en skala 1-10? 0 typ. Har tagit lite bilder också men ingen hårddisk inkopplad så sorry. Hörde att jag tänkte slinga håret imorrn. Jappjapp. Det blir bra de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0