sunday

Snart har en hel vecka gått. Äntligen kommer veckorna gå sådär fort igen så allt bara svishar förbi. Veckan har bestått av, precis som ni misstänker. Skola! Det roligaste i skolan? Raster med mina favoriter <3 Annars får jag umgås med dom på  naturkunskapen nu i höst och bild i vår :) Efter skolan har bestått av att sova ungefär. Somnade innan tio hela veckan tror jag utom i fredags. Jag han plockat fram godis och naturgodis, sedan kom Sofia över och tittade på tv med mig tills jag somnade. Det roliga med det var att jag kom på dagen efter (igår) att jag hade gjort det och var tvungen att skicka iväg ett sms. Mycket riktigt. Aja, vi får se det från den ljusa sidan. Det var inte så länge. :P Haha
Igår var jag på släktträff i Söderköping och det var precis som vanligt. Jag kom hem levande utan några men från traumatiska händelser

Idag har jag varit iväg till Maxi. Kom hem med ett par jeans, en tröja och en stickad kofta. Summa? 600 kronor. Jag som ville hitta ett pennfodral också men nae. Får kolla någon annan stans. Var även uppe och kollade dam match sedan en sväng hos farmor och åt lite.

Imorrn har jag inställd lektion på morgonen så börjar 10.10 med matte. Sedan två timmar rast och efter det två lektioner utan lärare. Lektioner som inte kommer hålla på så länge som de står på schemat att dom ska göra. Jobbiiiihht
Efter det ska jag och Johanna iaf upp till Medley och gymma. Det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0