back to school

Sådär första skoldagen avklarad. Fast jag kan nog inte ens kalla det skoldag. Först pratade rektorn lite i aulan sedan gick vi vidare till klassrummet där kontaktlärarna pratade lite. Tog väl typ en timme så följde med Elina och Emelie som förövrigt inte går i min nya klass :(:( och väntade på bussen med dem. Och eftersom att den inte går till Grytgöl fick jag sätta mig nere på b-torget och titta på fyllon och andra människor som gick runt där. Små fjollor som trodde de skulle ta dubbeldäckare till Ljusfall och var jätte osams om vilken sida de skulle stå på för att komma med bussen. Typiskt nykomlingar.. HAHA

Imorgon drar allt igång ordentligt. Fast skönt att börja med en onsdag, min slappaste dag på schemat! Börjar halv tio och slutar tio i tre. Woho. Fast brukar ju inte bli så mycket lektion såhär första veckan. Men med Lasseöga i Samhäll så vet man aldrig.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0