All död åt schemaläggare!

Jag ger upp snart. Har inget spännande att skriva här på bloggen. Vet inte vad det blivit av mig.
Snart börjar skolan och de känns som att hela sommaren bara gått förbi på en vecka. En riktig jävla skit sommar. Har vi haft de soligt totalt 2 och en halv vecka eller? Idag kom mamma hem med en drös kollegierblock eller vad det heter till mig så jag har något att skriva på när vi börjar. Jag har så mycket lektioner så jag tror jag dör. Längtar till våren ♥ då har jag naaajsigt schema har jag för mig. Skulle ju faktiskt kunna ta och printa och lägga in schemat jag har nu i höst. Japp




Död åt schemaläggaren! Slutar tidigast 14.50 :O:O  Tur att jag får vänta en vecka på tisdags lektionerna. Lite uppvärmning med onsdag, fredag och måndag först :)

Idag har jag inte gjort allt för mycket. Spelat Betapet och tittade på Två ägg i högklackat förut. Hann inte se från början på tvn men Pelle hade den på dvd så vi såg på den så istället :) Nu är de jätte kallt i mitt rum också för att fönstret har varit öppet hela dagen. Kanske skulle ta och sätta på en film. 17 again kanske.
Imorrn ska vi tydligen kika lite på kraftloppet när dom springer förbi på björkliden. Jag som ville till Eliantorp på cross-sm. Kanske draggar dit på söndag och kollar på finalerna.

Puss och hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0