-

Woho jag uppdaterar igen. Känns verkligen som att man borde ta vara på de här sista dagarna på sommarlovet. Utomhus temperaturen stiger inte längre över 20 och de blåser halv storm ute. Hösten är påväg.
I helgen har jag inte haft allt för mycket för mig. Igår var vi uppe på Björkliden under några timmar och kollade på växlingen i Kraftloppet. Faktiskt ganska mycket folk som var där. Resten av gårdagen och idag har jag inte gjort någonting alls. Legat i sängen och klappat på min älskling lite. Hon klappa mig lite på kinden med tassen för att visa sin uppskattning.

Har inte så mycket mer att säga nu. Får se om jag kommer igång med bloggandet nu i höst eller om jag lägger ner det.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0